منتدى شباب المنصورة
اهـلاً ومـرحبـاً بـك فى ملتقـى ( شبـاب المنصـورة , شبـاب على كيفـك ) اذا كنـت من داخـل او خـارج المنصـورة يرجى التسجيـل عن طريق كلمـة ( التسجيـل ) الظـاهره امامـك .. واذا كنـت مسجـل لدينـا يرجـى الضغـط على كلمـة ( دخول ) لبدأ المشـاركة .. واذا بقا مش عايـز تسجل ولا تدخل اضغـط على كلمـة ( اخفـاء )
لإستفسارعلى أى شئ فى التسجيل الرجاء مراسلتنا عبر البريد
usama106@yahoo.com
power_tab@hotmail.com
منتدى شباب المنصورة
اهـلاً ومـرحبـاً بـك فى ملتقـى ( شبـاب المنصـورة , شبـاب على كيفـك ) اذا كنـت من داخـل او خـارج المنصـورة يرجى التسجيـل عن طريق كلمـة ( التسجيـل ) الظـاهره امامـك .. واذا كنـت مسجـل لدينـا يرجـى الضغـط على كلمـة ( دخول ) لبدأ المشـاركة .. واذا بقا مش عايـز تسجل ولا تدخل اضغـط على كلمـة ( اخفـاء )
لإستفسارعلى أى شئ فى التسجيل الرجاء مراسلتنا عبر البريد
usama106@yahoo.com
power_tab@hotmail.com
منتدى شباب المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شباب المنصورة

(ربَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَإِسْرَافَنَا فِي أَمْرِنَا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَِ)

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت رخمه

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

نكت رخمه Empty
مُساهمةموضوع: نكت رخمه   نكت رخمه Icon_minitimeالجمعة مارس 06, 2009 10:38 pm

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها
مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه
مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت
عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد
مدرسه تقول لطفل عد للخمسه بعطيك بوسه وقال اعد للعشرة تطلعين معي

واحد مات عراقي مات ليش حتى يخلص من الوضع المخربط الطايح حضة
واحد حلم انه معزوم .... و قاعد ياكل في العزيمة .... يوم قام من النوم ....... واذا هو ماكل نص المخدة
ميكانيكي أشترى سرير ....... نام تحته

في واحد نام متأخر ........ فاته الحلم

نكت رخمه
صفحة 1 من اصل 1